Hakkında

Biz en iyisiyiz

Samimi Yemek Alanları

Misyonumuz, yerel topluluğa güvenli, konforlu ve misafirperver bir ortamda birinci sınıf bağımsız sağlık hizmeti sunmaktır.

Mevcut diş durumunuzu kontrol edip tedavinize karar veriyoruz. Olağanüstü ve deneyimli kadromuz, hastalarımızın diş sağlığını iyileştirmeye ve gülümsemelerini iyileştirmeye kendini adamıştır. Deneyimli kadromuz hastalarımızın dişlerini iyileştirmeye kendini adamıştır.

Neden Öne Çıkıyoruz?

Dentalika, hastaları her zaman ilgi odağımıza alıyor ve teknolojiler yardımıyla deneyimlerini geliştirmeye odaklanıyor.

Hizmetlerinizi Doğru Alın

7/24 diş hizmetlerimizle ağrılarınızdan, stresinizden ve tahammülsüzlüklerinizden kurtulun. Cerrahta ağzınızdaki ağrının ve hasarın mümkün olduğunca giderilmesi bir önceliktir.

Diş Hizmetleri

Diş Bakımı Hizmetleri Yelpazemiz

Çocuk Diş Hekimliği

Pediatrik diş hekimliği, bebeklikten gençlik yıllarına kadar çocukların ağız sağlığına adanmıştır.

Diş implantları

Diş implantları çene kemiğinize kaynaşarak doğal dişlere çok benzeyen bir his ve işlev sağladığı için stabilite sunar.

Ortodonti

Ortodonti, hatalı konumlanmış dişleri ve çeneleri düzelten diş hekimliği uzmanlık alanıdır.

Diş beyazlatma

Diş beyazlatma, dişlerin rengini açmayı, lekeleri ve renk bozukluklarını gidermeyi amaçlayan bir estetik diş hekimliği işlemidir.

Herkes için kapsamlı diş prosedürleri sunuyoruz

Uzman Doktorlar

Yüksek Nitelikli Profesyoneller